Kullanıcı adı:

Şifre:

Şifremi Unuttum
Üye Ol

Paa [2009] izle (türkçe altyazılı)

04-03-2012


Film Bilgileri
Paa [2009] izle (türkçe altyazılı)
16.693 kez izlendi

Filmin Konusu: Progeria hastalığı (çocuklarda erken yaşlanma) olan 12 yaşında, babasız büyüyen bir çocuğun hikayesi. Amitabh Bachchan, Abhishek Bachchan, Vidya Balan başrollerde.

Benzer Filmler
21 yorum bulunmaktadır: " Paa [2009] izle (türkçe altyazılı) "
  1. gökçe 01 Eylül 2012, 13:00 -

    çok güzel bi film anitabh bachchan ı arıyorum bende filmde adam başroldeymiş zaten 😀

  2. @lk@bug 08 Ekim 2012, 02:21 -

    😀 Harika bir Film …Amitabh Bachchan aramayın 😀

  3. 1289 03 Kasım 2012, 00:15 -

    robin williams’ın da bu tür bir filmi vardı o da cok güzeldi… bu film de cok güzeldi dramı daha iyiydi.. ailecek izlenmesi çok iyi olur kesin izleyin

  4. büşra 14 Aralık 2012, 00:25 -

    Tanrıyı neden rahatsız ediyorsun? :)amitabh adüğme iliklenir harikadır .içinde bulunduğu her filmi izletir.

  5. melek 27 Aralık 2012, 02:30 -

    güzelde ne kelime hem güldürecek hem ağlatacak bir film hemen izleyin derim

  6. jjjj 12 Ocak 2013, 02:24 -

    çok beğendim.sonunda ağlamaktan öldüm resmen.hemen izleyin

  7. gül 28 Ocak 2013, 00:33 -

    çeviri iyi değildi ama film çok güzeldi

  8. Umiw 17 Mart 2013, 14:46 -

    cok guzeldi, en sevdiyim sahnesi annesinin kizina destek oldugu andi “istiyormusun yoksa istemiyormusun?” … ornek bi film.

  9. kardelens 14 Mayıs 2013, 21:02 -

    film ewet güzeldi…eğlenceli sonlarına doğruda dram..
    filmden kısabir replik
    (başkanın evine gitmek için)
    .tam tarih ver..
    -önumuzdeki hafta
    _tam tarih
    -ayın 11 inde muhtemelen
    -tam tarih ver
    -ayın12sinde…
    ve hayalkırıklığı..izlemek lazım anlamak için..BENDE amıtabh ha cıktı cıkacak derkeeeeeennn film bitti.sırf o var diye açmıştım oysaki :))
    İYİ SEYİRLER..

  10. sheldon_d 02 Temmuz 2013, 15:21 -

    çok çok çok güzel bir film kesinlikle izleyin pişman olmazsınız 🙂

  11. aishwarya zara 27 Ağustos 2013, 01:16 -

    bayildim tek kelimeyle mukemel zaten Abhishek Bachchan, Amitabh Bachchan, cok iyi oyuncular hemen izle yin pisman olmazsiniz

  12. abil.srk 29 Ağustos 2013, 19:02 -

    hemen izleyin

  13. Aydan Deniz 09 Eylül 2013, 00:29 -

    etkileyici bir filmdi,son sahnede dayanamadim agladim. keske onceden izleseydim dediyim filmlerden biri oldu. Amithabin oyunculuguna hayran kaldim hasta cocugu nasilda guzel oynamis,bence buyuk bir basari

  14. ellybolly 10 Eylül 2013, 01:35 -

    bu filmde anladım ki vidya çok güzelmiş. ve abishkek de çok karizmatikmiş 🙂 film güzeldi. politikacılar keşke abhiskek gibi olsalar dedim film boyu 🙂

  15. ugyud 11 Eylül 2013, 01:04 -

    Mükemmel bir film hemen izleyin arkadaşlar!!!!

  16. nurdan 04 Şubat 2014, 23:43 -

    muhteşem bir filmdi gerçekten kesinlikle izleyin =)

  17. meryem 15 Mart 2014, 01:08 -

    gerçekten de çok güzeldi yaaaaa 🙂

  18. meryem 15 Mart 2014, 01:09 -

    number one 🙂

  19. fatma 15 Mart 2014, 01:10 -

    abi çok iyi ya 🙂

  20. hasret 14 Nisan 2014, 05:38 -

    Yorumlar olmasaydı sanırım daha bi heyecanla izleyecektim filmi,maalesef arkadaşlar bütün büyüyü bozdular,sağolsunlar..:/
    Filme gelince tek kelimeyle mükemmeldi,Abishek’de babası gibi mükemmel bir oyuncu,Vidya zaten çok güzel,sadece bu filmde değil,her filminde,emeğinize sağlık 🙂

  21. ülkü 06 Temmuz 2014, 23:30 -

    Başarılı ve güzel bir film.Ne ararsan var içinde

Yorum Yap

Bedava Online hint filmi izle
  • Facebook
  • Twitter
  • Rss
SitemapHintcefilm.com © 2012 Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, İLETİŞİM adresten bize ulaşabilirler. Sitemizde yer alan videolar google, putlocker, vkontakte vb. video sitelerinde barındırılmaktadır. hint filmi izle filmi full izle- FilMakinesi- film izle 2017- filmbilir1.com- yabancı dizi izle- film izle - iran filmleri the foreigner izle hd film izle