Kullanıcı adı:

Şifre:

Şifremi Unuttum
Üye Ol

Namastey London [2007] izle (türkçe altyazılı)

06-03-2012


Film Bilgileri
Namastey London [2007] izle (türkçe altyazılı)
22.079 kez izlendi

Filmin Konusu: jazz (Katrina Kaif) hindistan’da doğmuş fakat ingiltere’de ingiliz kültürüne göre büyümüş, hintlileri pek beğenmeyen güzel bir kızdır. ailesi, özellikle babası hintli bir erkekle evlenmesini istemektedir. bunun için ailecek hindistan’a giderler.
Babasının maksadı, hem kızının doğduğu yerdeki güzellikleri gezip görmesi hemde bir arkadaşının oğlu (Akshay Kumar) ile tanıştırarak evlenmesini sağlamaktır.

Benzer Filmler
30 yorum bulunmaktadır: " Namastey London [2007] izle (türkçe altyazılı) "
  1. ORXAN 24 Ekim 2012, 22:36 -

    superrrrrrrrrrrrrrrrrr

  2. MAVİŞ 31 Ekim 2012, 16:19 -

    çok güzelmiş teşekkürlerrr……….

  3. Aydan Deniz 06 Aralık 2012, 23:54 -

    film yok neden acaba?sadece fraqman var

    • hintcefilm 08 Aralık 2012, 07:51 -

      tek parça ve alternatifli olarak yenilenmiştir

  4. Nry 14 Aralık 2012, 01:29 -

    Namastey London 2 yi heyanla bekliyorum …

  5. fersah 28 Ocak 2013, 20:47 -

    süper süper bir filmdi. duygulandım.gözlerim doldu… bi de filmin sonunda en son karede ağlarak buluşma olsa ve hind. gittiklerini gösterse iyi olrdu

  6. eliz 01 Şubat 2013, 02:01 -

    izleyemiyorum eror verıyo lutfen yardımcı olurmusunuz herseyı denedım ama acılmıyoo

    • hintcefilm 01 Şubat 2013, 07:42 -

      çalışmayan alternatifleri kaldırdım film çalışıyor tekrar deneyiniz

      • eliz 01 Şubat 2013, 12:59 -

        ilginize tşkler fakar tekparça izlemek için 2 seçenek var tıklasamda farklı bır program ındırme açılıyo yıne ızleyemıyorum 🙂

        • hintcefilm 01 Şubat 2013, 13:03 -

          filmleri nasıl açtığınızı kısaca anlatır mısınız?

          • eliz 01 Şubat 2013, 13:41 -

            namastey london fılmıne ızle butonuna tıklıyorum karsıma fılm gelmıyo 2 tane buton gelıyo tekparça ızlemek için secenekler daha once sayfayı yenıle dıye senenek cıkıyodu yenılememe rağmen eror demeye devam edıyo dıger fılmlerde sorun yasamıyorum

          • hintcefilm 01 Şubat 2013, 16:16 -

            evet doğru yere gelmişiniz ama devam etmemişsiniz, çoğu filmde bu şekildir devam etseydiniz filmi izleyebilecektiniz. Tekrar denedim iki seçenekte çalışıyor şuan.

  7. Aydan Deniz 03 Şubat 2013, 14:34 -

    sonunda bu filmi izledim,kac aydir filmi aciyordum filmi izleyemiyordum film yoktu yada baska bir sorun cikiyordu sonunda izledim,cok guzel film beyendim,her zamanki gibi Akshay harikaydi

  8. cetin0202 03 Şubat 2013, 17:56 -

    admin lütfen filmi yeniler misiniz çok istiyorum bu filmiii pleaseee..izle butonuna basınca şöyle iki seçenek çıkıyo ikisine de basıyom olmuyoo acil bilgi bekliyorum lütfen
    .. şimdiden teşekkürler ayrıca muhteşem bi site açmışsınız çok teşekkür ediyorum

  9. Ali 23 Mart 2013, 12:56 -

    Bu Akshay kumar katrinaya hic yakismiyor film konu olarak güzel ama imran olsa daha süper olurdu diye düsünüyorum

  10. Ela Nora 24 Mart 2013, 20:37 -

    Wow Iste bu! Fena guldum. Harika ve eglenceli bir film. Ayrica Katrina ve Akshay super ikili olmuslar MashaAllah. Tesekkurler.

  11. sessiz 29 Mart 2013, 20:09 -

    Film açılmıyor ilkgilenebilirmisiniz?

  12. ilkaysuna 09 Nisan 2013, 19:11 -

    filmin sesi berbat lütfen düzeltirmisiniz.

  13. abil.srk 09 Temmuz 2013, 02:58 -

    admin filmin sarkilarindan hic bisey anlamadim filmi tekrar izlemek istiyorum ama sesin duzeltilmesi gerekiyo lütven ilgilenirmisinis acaba tsk simdiden cok güzel bir fil akshay harika bir performans sergiledi yine sevenlerini buyuledi tabi katrina da öyle erkeze tafsiye ederim ama ses sorunu var cok tuaf cikiyo onuda admin tuzeltir insalah

  14. abil.srk 09 Temmuz 2013, 03:02 -

    ali sen cok yaniliyosun bence katrina ya yakisan iki kisi var biri srk khan diyeri ise akshay kumar bence mühtesem bir ikili imran in neresi yakisiyor katrina ya anlamadim 😀

  15. lotus 30 Temmuz 2013, 22:44 -

    benceden kadın adama yakışmıyor

  16. katrinakshay 03 Ağustos 2013, 20:28 -

    Kat & Akshay uyumu bu kadar olur yani çok güzeldi izlemelisiniz

  17. abil.srk 04 Ağustos 2013, 00:44 -

    filmi izliyemiyorum admin ilgilenebilirmisinis
    tsk

  18. abil.srk 04 Ağustos 2013, 00:48 -

    daha önce izlemistim simdi no signal diyor daha önce ses problemi vardi simdi görüntü 😀

  19. abil.srk 04 Ağustos 2013, 00:50 -

    admin film ya yenilenmek istiyor yana yeni bir secenek

  20. abil.srk 08 Ağustos 2013, 23:49 -

    admin dört gün önce film calismiyodu simdi yine calismiyor ingilenirmisinis lütven cefap bekliyorum

  21. abil.srk 09 Ağustos 2013, 01:30 -

    sonunda izlemeyi basardim admin neyse film cok güzeldi mutlaka izleyin gencler

  22. AsLı 20 Şubat 2014, 05:18 -

    bayıldım bu filme 😉

  23. LEMAN 05 Mart 2014, 17:35 -

    harika super izlenmesi gerek bu filimin

    • kadriye 21 Nisan 2014, 01:12 -

      izleyemiyorum açılmıyo

Yorum Yap

Bedava Online hint filmi izle
  • Facebook
  • Twitter
  • Rss
SitemapHintcefilm.com © 2012 Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, İLETİŞİM adresten bize ulaşabilirler. Sitemizde yer alan videolar google, putlocker, vkontakte vb. video sitelerinde barındırılmaktadır. hint filmi izle filmi full izle- FilMakinesi- film izle 2017- filmbilir1.com- yabancı dizi izle- film izle - iran filmleri the foreigner izle hd film izle