Kullanıcı adı:

Şifre:

Şifremi Unuttum
Üye Ol

Matru ki Bijlee ka Mandola [2013] izle (türkçe altyazılı)

04-03-2013


Film Bilgileri
Matru ki Bijlee ka Mandola [2013] izle (türkçe altyazılı)
33.899 kez izlendi

Filmin Konusu: Zengin sanayici olan Harry Mandola (Pankaj Kapur) iki şeyi çok sever, biri içkiyi diğeri biricik kızı Bijlee’yi (Anushka Sharma). Imran Khan başrollerde.

Benzer Filmler
22 yorum bulunmaktadır: " Matru ki Bijlee ka Mandola [2013] izle (türkçe altyazılı) "
  1. Könül 04 Mart 2013, 16:26 -

    bos zamanlarda izlenebilecek bir film

  2. kajin 04 Mart 2013, 17:52 -

    ben beyendim iyiki izlemisim sonucda gercekler köylüler,politikacilar ve zengin is adamlarini konu aliyor heryerde yasanilan sorunlar bence güzel hic SIKICI deyil.

  3. azad 04 Mart 2013, 18:49 -

    bende izledim filmi sonuna kadar merak ettim güzeldi bos zamanların filmi değil ayrıca emeğinize sağlık herzaman ki gibi süper di

  4. berk aksu 04 Mart 2013, 19:52 -

    çok hızlısınız,anushka sharma yı çok beğeniyorum.

    emeğinize sağlık.

  5. unnamed 05 Mart 2013, 00:48 -

    Eğlenceli bir filmdi teşekkürler admin

  6. filiz 05 Mart 2013, 10:49 -

    ben çok beğendim en sondaki müzikte harika çok teşekkürler hintçe film

  7. sevda 05 Mart 2013, 19:24 -

    çok eğleneli ve komikti.. imranın bu tarzını sevdim .. tavsiye ederim çok hoş bi film

  8. seawinds 07 Mart 2013, 23:53 -

    çok eğlenceliiiiiii izleyin hemencik

  9. Destan 08 Mart 2013, 17:20 -

    Anushka’nın o yaylı huzur veren güzelliği için kaçırılmaz… Teşekkürler site yönetimi.. Harika işler yapıyorsunuz….

  10. GÖKÇE 09 Mart 2013, 12:45 -

    tek kelimeyle harika ilginç ve izlenmesi gereken bi film başroldeki yaşlı adam harika hele

  11. aybeniz 09 Mart 2013, 21:41 -

    çok yavaş 20 dakikadır sadece 2 dk sı doldu filmin çok merak ediorum ama malesef böyle izleyemicem sanırım

  12. Zeynep 10 Mart 2013, 18:17 -

    Kesinlikle kesinlikle ama kesinlikle izleyin HARİKAA !!! bayıldım mütiş yaa hiç beklemeyin hemen ezleyin derim 🙂

  13. demet 14 Mart 2013, 20:40 -

    Imran Khan sakalsız daha yakışıklı.

  14. NeoNaRT 28 Mart 2013, 19:37 -

    gerçekten de güzelmiş beğemdim 🙂

  15. Sofia 10 Nisan 2013, 20:50 -

    super eglenceli bi film:))

  16. gazel 19 Nisan 2013, 00:02 -

    Merhaba indirmek için link koymayacak mısınız?

    • hintcefilm 21 Nisan 2013, 07:44 -

      iyi indirmeler

  17. gokhan44 11 Ağustos 2013, 02:35 -

    yani okadar abartılacak kadar iyi değildi..ama boş zamanlarda izlenilebilir..sadece anuskha için izledim ve sanırım anuskhanın beğenmediğim tek filmi

  18. bbnnn 19 Ağustos 2013, 21:57 -

    Selam admin öncelikle siteniz çok güzel bir site hint filmlerini hep bu siteden izliyorum ve sizden bir isteğim var altyazıları filmlere nasıl gömüyorsunuz, hangi programı kullanıyorsunuz? Lütfen söyler misiniz.

  19. cemree 21 Ağustos 2013, 03:51 -

    film çok güzeldi çok eğlendim teşekkür ederim sizim sayenizde bi çok film serettim hint filmlerini seviyorum:)

  20. yasmina 15 Eylül 2013, 12:26 -

    HARİKA film 🙂 çok beğendim çok eğlendim müzikleri süper anuskha ve ımran süper bi ikili olmuş 🙂 puanı düşük kalmış bence, konu hem aşk hem siyasi bayılırım bu tarz filmlere sakın kaçırmayınnnnnnn

  21. Selin 11 Ekim 2013, 22:14 -

    Herkesinde yorumuna bakarak filmi izledim süper bir film arkadaşlar tavsiye ediyorum mutlaka izleyin :* 🙂

Yorum Yap

Bedava Online hint filmi izle
  • Facebook
  • Twitter
  • Rss
SitemapHintcefilm.com © 2012 Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, İLETİŞİM adresten bize ulaşabilirler. Sitemizde yer alan videolar google, putlocker, vkontakte vb. video sitelerinde barındırılmaktadır. hint filmi izle filmi full izle- FilMakinesi- film izle 2017- filmbilir1.com- yabancı dizi izle- film izle - iran filmleri the foreigner izle hd film izle