Kullanıcı adı:

Şifre:

Şifremi Unuttum
Üye Ol

Kismat Konnection [2008] izle (türkçe altyazılı)

02-03-2012


Film Bilgileri
Kismat Konnection [2008] izle (türkçe altyazılı)
39.618 kez izlendi

Filmin Konusu: Üniversitede iken oldukça başarılı ve popüler biri olan Raj (Shahid Kapoor) okul bitip hayata atıldıktan sonra tam tersi bir durumdadır, şanssızlıklar ve başarısızlık yakasını bırakmamaktadır.
Bir falcıya gidip durumu hakkında fala baktırır. Falcı bazen insanların önünü açacak ve fırsatlar yaratacak “şansa” sahip olmaları gerektiğini, kendisinin de bir şansının olması ve bulduğunda ona iyi sarılmasını söyler.
Bu sıralarda bir kaç kez karşılaştığı ama sayesinde bazı küçük kazalardan kurtulduğu priyanka’nın(Vidya Balan) kendi şansı olduğuna inanır. Oysa her karşılaşmasında Priyanka’yı hep aşağılamış ve kavga etmiştir.

Benzer Filmler
19 yorum bulunmaktadır: " Kismat Konnection [2008] izle (türkçe altyazılı) "
  1. hayriye 26 Temmuz 2012, 13:59 -

    çok eğlenceli ve çok güzel bir filimdi :) teşekkürler hintcefilm

  2. arzu 06 Eylül 2012, 21:23 -

    cok guzel.hem de eglenceli:-)

  3. melike98 15 Kasım 2012, 10:55 -

    film açılmıyo sınırlı falan diyo ?

    • hintcefilm 15 Kasım 2012, 14:02 -

      modemi kapatıp açın ve tekrar deneyin

      • melike98 08 Aralık 2012, 15:14 -

        bişey farketmiyooo

  4. ShahidLover 21 Şubat 2013, 00:48 -

    Yine Shahid Kapoor ve yine eğlenceli bi film :) Ayrıca bu film biraz da didaktik… teşekkürler hintcefilm sizi seviyoruz… <3

  5. büşra 28 Şubat 2013, 14:54 -

    link ölmüş lütfen tekrar yükleyin

  6. Melodi Doğutürk 08 Mart 2013, 00:15 -

    süper eğlenceli bir film sıkılmadan izlenecek bir film shahid kapoor çok başarılı bir aktör ayrıca çokkkkk yakışıklı fanatik hayranıyım bağımlısı oldum artık seni çokkkk seviyorum shahid kapoor türkiyede ne kadar çok sevenin var bir bilsen hayranlarının sesini duy lütfennnnnnnnnn <333333

  7. ferda 12 Nisan 2013, 05:00 -

    güzeldiiiii

  8. kardelens 15 Nisan 2013, 00:59 -

    izlerken ufak sıkıntılar olsada orda şekerlii bi filmdi..izlenmicek bi film değil…
    … İYİ SEYİRLER …

  9. Umiw 18 Nisan 2013, 16:42 -

    guzel filmdi, tewekkuler..

  10. Ela Nora 28 Nisan 2013, 02:12 -

    Guzel.Filmin sonunda Raj’in konusmasi cok anlamli.Sadece bayanda hosuma gitmeyen bir seyler var.Bar rol olmayi haketmiyor bence.Tesekkurler.

  11. nazmie 13 Mayıs 2013, 13:40 -

    shahid kapoor dan harika bir film daha cok guzel herkese tavsiye ederim mutlaka izleyin

  12. aamirshah 08 Temmuz 2013, 16:11 -

    filmi pek beğenmedim.hersey sıradandı.sıkıldım ve ileri sardım.

  13. ada452 25 Eylül 2013, 02:18 -

    güzel ve eğlenceli bir film.Film başladığınıda sunumu yapan shahrukh sesiyle filme güzellik katmış :)

  14. hexian333 14 Ekim 2013, 17:51 -

    ama king’i göremedim ben ya :),neresindeydi bu adam filmin, film güzeldi ama sayısız hint filmi izledim hiçbrii srk filmleri gibi olmuyo,onun filmlerinden alınan zevk hiçbirinde yok güzel oluyolar hepsi; ama o adam başka arkadaş kimin niye bir numara olduğu gayet net belli ediyo

  15. srk.don 05 Şubat 2014, 15:37 -

    guzeldii

  16. mert 30 Nisan 2014, 01:00 -

    güzeldi…

  17. mert 30 Nisan 2014, 01:00 -

    izleyin shahid adamım

Yorum Yap

Current ye@r *

Bedava Online hint filmi izle
  • Facebook
  • Twitter
  • Rss
SitemapHintcefilm.com © 2012 Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, İLETİŞİM adresten bize ulaşabilirler. Sitemizde yer alan videolar google, putlocker, vkontakte vb. video sitelerinde barındırılmaktadır.
wordpress counter