Kullanıcı adı:

Şifre:

Şifremi Unuttum
Üye Ol

Jab Tak Hai Jaan [2012] izle (türkçe altyazılı)

07-01-2013

VK TEK PART JAB TAK HAİ JAAN İZLE Jab tak hai jaan Brrip 720p by tugba çevirisiyle izlemek isteyenler için alttaki seçeneklerden filmi izleyebilirsiniz:

FlashX tek parça (by tuba çevirisi)
ALTERNATİF İZLEME SEÇENEKLERİ




480p ve King3000'nin çevirisiyle izlemek isteyenler alttaki seçeneklerden filmi izleyebilirsiniz:
FlashX tek parça


ALTERNATİF İZLEME SEÇENEKLERİ



Ishq Shava - Song - Jab Tak Hai Jaan


Saans - Song - Jab Tak Hai Jaan


Heer - Song - Jab Tak Hai Jaan


Jiya Re - Song - Jab Tak Hai Jaan


Challa - Song - Jab Tak Hai Jaan
  01 - Challa Download
Rabbi
02 - Saans Download
Mohit Chauhan & Shreya Ghoshal
03 - Ishq Shava Download
Raghav Mathur & Shilpa Rao
04 - Heer Download
Harshdeep Kaur
05 - Jiya Re Download
Neeti Mohan
06 - Jab Tak Hai Jaan Download
Javed Ali & Shakthisree Gopalan
07 - Saans (Reprise) Download
Shreya Ghoshal
08 - Ishq Dance Download
Instrumental
09 – Jab Tak Hai Jaan – The Poem Download
Shahrukh Khan
Film Bilgileri
Jab Tak Hai Jaan [2012] izle (türkçe altyazılı)
119.775 kez izlendi

Filmin Konusu: Samar Anand (Shahrukh Khan) Hint ordusunda binbaşı ve bomba uzmanıdır. Akira Rai (Anushka Sharma) ve Meera (Katrina Kaif) adında güzel bayanlarla tanışır ve birine aşık olur.

Benzer Filmler
195 yorum bulunmaktadır: " Jab Tak Hai Jaan [2012] izle (türkçe altyazılı) "
  1. SevincAksoy 07 Ocak 2013, 08:09 -

    İnanamazsınız öldüm sevinçten :) Çok teşekkürler .. Bu filmi bekliyodum :) :)

    • Hilal 08 Ocak 2013, 01:51 -

      Aynen bende bu filmi bekliyordum çok teşekkür ederim 720p si yüklenirse daha da mutlu olucam :)

      • hintcefilm 08 Ocak 2013, 09:11 -

        daha iyi bir görüntüyle değiştirdik filmi

  2. Bollywood 07 Ocak 2013, 08:14 -

    Hintcefilm.com siz internet dünyasının en hızlı hint filmi yükleyen sitesinizi :)

    • murat yilmaz 09 Ocak 2013, 22:01 -

      kardeşim gerçekten harikasınız yada harikasın bize butür filmler izlettiğiiz için teşekkürlr ve başarılardilerim

  3. eren 07 Ocak 2013, 08:33 -

    admin harikasın filmi yüklemişsin çok yeşekkürler

  4. senemsinem 07 Ocak 2013, 08:40 -

    izleyemiyorumm bi bakarmısınız alternatiflerde açılmıyoo

    • hintcefilm 07 Ocak 2013, 10:06 -

      filmleri yüklediğimiz sunucular videoları anca işliyor biraz beklemek gerekiyor şuan tavsiye ettiğimiz alternatif flashX adlı video sunucusundan filmi izleyebilirsiniz iyi seyirler.

  5. sicrayanmidilli 07 Ocak 2013, 10:50 -

    tek kelimeyle süpersiniz,günümü daha güzel hale getirdiniz:) teşekkürler

  6. esraamir 07 Ocak 2013, 12:19 -

    ayyyyyyy görünce şok oldumm tşkkrlerr hintçe filmmm :D :D ama bidee talaashı yüklersenizz o zaman daha çok sevincemmm :D :D

  7. esma sultan 07 Ocak 2013, 13:01 -

    harikasiniz,,film super,srk zaten super,,ama bu sayfayi her actigimda birsuru reklam sayfasida beraberinde aciliyor ve uc kere pc’yi virusle kilitledi,,yinede giriyorum sayfaniza,bunun bi caresi yokmu??

    • hintcefilm 07 Ocak 2013, 13:13 -

      sitemizde virüs bulundurmuyoruz. Emin olmak için güvenmediğiniz siteleri bu şekilde tarama yapabilirsiniz: https://safeweb.norton.com/report/show?url=hintcefilm.com

    • unnamed 07 Ocak 2013, 13:13 -

      Adblock diye bir program var hangi tarayıcıyı kullanıyorrsanız ona kurun açılan bütün reklamları engeller google dan bakın kurulumu son derece basit

      • KuZeyinn_Oglu 07 Ocak 2013, 14:45 -

        Çok işe yaradı teşekkkürler. reklamlardan kurtulduk bu sayede. sağol arkadaşım…

  8. esma sultan 07 Ocak 2013, 14:46 -

    TESEKKURLERR cvp icin:)

  9. ysf krsli 07 Ocak 2013, 14:52 -

    Çok sağ olun EYVALLAH… kaç zamandır bunu bekliyorduk…

  10. damlasu 07 Ocak 2013, 15:07 -

    ÇOOK TEŞEKÜRLER FİLM İÇİN…

  11. sevda 07 Ocak 2013, 15:18 -

    indirme linki yüklermisiniz

    • Emre SUZUK 07 Ocak 2013, 18:58 -

      Evet lütfen indirme linki yükleyin..

    • hintcefilm 08 Ocak 2013, 18:51 -

      çarşamba sabahı hazır olur yükleniyor şuan

      • Emre SUZUK 08 Ocak 2013, 23:22 -

        Teşekkürler hintçefilm.com.. :)

  12. mert_batman_kozlukk 07 Ocak 2013, 15:32 -

    adminnn seni sefiyorummm.. king300 senin cevirini gördüm rahatladım.. :)

  13. izleyici34 07 Ocak 2013, 15:37 -

    HELAL OLSUN SİZE ……NE ZAMAN ÇIKACAK DİYE BEKLEYİP DURUYORDUM ALTYAZIYI DÜZENLEYEN ARKADAŞADA SİZEDE ÇOOOOK TEŞEKKÜRLER

  14. Candykhan 07 Ocak 2013, 15:58 -

    Filmin son dakikaları yok.:( kontrol edermisiniz lütfen.

  15. Hlya 07 Ocak 2013, 16:02 -

    Admin ve çevirmen arkadaş siz süpersinizzz :))) her ne kadar shahrukh bu filmde çok pis olsa da çok merak ediyorum ve izlemek istiyorum. Ne zamandır bunu bekliyordum, görünce verdiğim tepkiyi tahmin edemezsiniz :D çookk teşekkürler :)))

  16. xxserseryxx 07 Ocak 2013, 16:27 -

    film gzl ama SRK nın en iyi filmleri arasına girmez ,

  17. shahidsrk 07 Ocak 2013, 16:38 -

    admin film yalnız 8.4 aldı 7.4 yazmışsın?

  18. demet 07 Ocak 2013, 16:58 -

    admin tesekkurler aynı zamanda çevirmen arkadasın ellerıne saglık çok guzel bır fılmdi love you srk

  19. unnamed 07 Ocak 2013, 17:58 -

    daha 24 saat olmadan 2500 izlenme sayısı rekor sanırım

    • unnamed 08 Ocak 2013, 04:37 -

      5000 i geçti

  20. esraamir 07 Ocak 2013, 18:40 -

    vakit kaybı diyenler niye demiş anlamadım

  21. ysf krsli 07 Ocak 2013, 19:20 -

    Harika bir filmdi. yükleyen arkadaşımız ve çevirmen arkadaşımız harikaydınız… EYVALLAH…

  22. aybeniz 07 Ocak 2013, 19:46 -

    yaa nezamandır bekliodum bu filmi yalnız açılmıo birtürlü linklerden açıtığımdada çok yavaş ilerlio film:( bugünde izleyemicem sanırım:(

  23. seawinds 07 Ocak 2013, 19:48 -

    wauuuv daha once izlememe ragmen gorunce heyecanlandım :D sahane

  24. mert_batman_kozlukk 07 Ocak 2013, 20:43 -

    güzeldi uzun zamandır beklıyordum.. ama tek esik filimde gerçekkten de srk nın gülme sesi :) … iyi seyirler bence izleyeni doyurabilir..

  25. srk 07 Ocak 2013, 21:25 -

    romantik krala tam yakışır bir flim herşeyi muhteşem olduğu gibi bu flimde harika ötesi herkese teşekkürler

  26. duruldurul 07 Ocak 2013, 21:36 -

    shahrukh khanın kötü filmlerinden biri bence.3 saat sıkıldım.zamanınız varsa izleyin.

  27. duruldurul 07 Ocak 2013, 21:40 -

    birde şu katrina kaifte çok kötü bir oyuncu ya.çok kart kaçıyor filmlerde ne bir rol yeteneği ne bir güzellik var.torpillimidir nedir

    • seawinds 08 Ocak 2013, 00:21 -

      hahahaha al benden de okadar hatunda mimik yok

    • xxserseryxx 08 Ocak 2013, 11:54 -

      Nerden bulmuslar şu Katrinayı baska biri oynasaymıs yerine film daha bi gzl olurmus

      • seawinds 08 Ocak 2013, 21:19 -

        annesi Londra lı ondan Londra biliyosun zaafları :)

  28. хn 07 Ocak 2013, 21:44 -

    admin süpersin, film süper!

  29. rukiye 07 Ocak 2013, 23:11 -

    harika bir film hemen izleyin hemde ben bu filmi bekliyordum zaten saol admin

  30. HASAN28 07 Ocak 2013, 23:22 -

    güzel filmdi teşekkürler… srk her zamanki gibi bana göre hint filmlerinde bir numara…

  31. hintcefilm 07 Ocak 2013, 23:34 -

    Olumlu vaya olumsuz yorumlarınız için teşekkürler. Bir günde bir filme bu kadar yorum gelmemişti bu beni çok sevindirdi.

    • smyy 07 Ocak 2013, 23:52 -

      siz kesinlikle bir forum açmalısınız kesinlikle !

      • hintcefilm 08 Ocak 2013, 00:00 -

        Öneriniz için teşekkürler fakat foruma ihtiyaç duymuyoruz.

        • Emre SUZUK 08 Ocak 2013, 23:26 -

          Bence de hiç gereği yok..

  32. özlem duru 08 Ocak 2013, 00:09 -

    SRK ‘yi seviyorum…ben dayanamayıp filmi altyazısız izlemeye bile razı oldum ama kısa süre sonra baktım ki siteye yüklenmiş tekrar izledim daha fazla keyf alarak ve tabi ki ANLAYARAK..
    Çevirmen arkadaşa ve size gerçekten teşekkürler. film, arşivimde artık şimdi yerini aldı.
    EMEKLERİNİZE SAĞLIK.

  33. Aydan Deniz 08 Ocak 2013, 03:30 -

    film cok guzeldi,ben filmi izlemeden once cok kotu ve basit bir senaryo oldugunu dusunuyordum ama oyle deyilmis cok beyendim

  34. şahin 08 Ocak 2013, 03:48 -

    sabah işe gidecektim admin vazgeçtim filmi görünce artık birapor alırım hastayım diye filmi mutlaka izlemem lazım çok teşeküredrim… :D

  35. Tuba Artan 08 Ocak 2013, 09:26 -

    Biliyormusun Admin, bi EK THA TİGER birde bu film çıktığında nerdeyse çığlık atacak kadar sevindim.zira her gün kontrol ediyordum paylaşıldımı diye.hatta dayanamayıp kısa bisüre önce altyazısızda olsa izleyenlerdenim bende…ilk kez dün izledim anlayarak, bu günde izlicem. çooook güzel çünkü.Darısı “Chennai Express” in başına :) ShahRukh cidden çok özel..Size ve King3000’e yürekteeen tşkkrler…

  36. akya 08 Ocak 2013, 10:33 -

    gerçekten çok güzel bir fildi sabirsizlıkla bekliyordum çok farlı şeyler düşünmüştüm film hakkında ama izleyince düşüncelerim değişti harikaydı :):)) amir khanın talaash’ı da yüklerseniz çok senvinirim ne zaman yükleyebilirsiniz acaba???

  37. HEJA DENİZ 08 Ocak 2013, 11:33 -

    harikaydı,

    shahkruk her zaman ki gibi cezbetti
    teşekkür ederim , emeğinize sağlık

  38. SEZER 08 Ocak 2013, 13:59 -

    çok teşekkür ederim admin bu filmi çok izlemek istemiştim ama altyazılı yoktu emeğinize sağlık

  39. SEZER 08 Ocak 2013, 14:00 -

    indirme linki ne zaman hazır olur acaba

  40. Merve 08 Ocak 2013, 14:55 -

    Süpersiniz ya coktandır bekliyordum bu filmi TEŞEKKÜRLER…

  41. baybars 08 Ocak 2013, 15:55 -

    çok sağlam bir film kadro güzel tvasiyem izleyin tereddüt etmeyin hem öğretici bir film sevdiğini 10 yıl bekleyebilir misin. güzel tema…site yöneticilerine teşekkürlerimi sunarım..:)

  42. duruldurul 08 Ocak 2013, 17:29 -

    ya kim kimi 10 yıl beklemiş ya saçma bir senaryosu var.shahrukh khan da hep aynı tür filmleri yapıyor.veere zaare da 25 sene geçer,bazen sevinç bazen hüzünde 3 sene geçer.bilmem ne filminde 15 sene geçer.ya tamam ii hoşsun da srk biraz daha yaratıcı ol artık ya.aamir khan mesela hiç bir filmi birbirine benzer değil.

  43. kadirkhan 08 Ocak 2013, 18:27 -

    sevemedim ben bu filmi ya nedense.hoşuma gitmedi.senaryodan mı yoksa o kızlardan mı anlamadım.bir eksiklik var.duygular yapay kalmış.

  44. sevilayka 08 Ocak 2013, 18:34 -

    ben bu filmi bekliyordum uzun zamandır beklentilerimin altında buldum srk u çok seviyorum ya ama olmamış bu filmi bence

    • mert_batman_kozlukk 08 Ocak 2013, 20:52 -

      sevmediğin tarafı ney ??? yani filimde eleştirdiğin şey ???

  45. Yagmur 08 Ocak 2013, 21:06 -

    çooook güzel Srk oldugu icin sıkılmadan izledim . Şimdi 2. kez izlicem :)

  46. Panturk 08 Ocak 2013, 22:55 -

    bi sorun var sürekli donuyor

  47. quaresmangel 08 Ocak 2013, 23:15 -

    SRK nın her filmi bir başka güzel. 3 saatime değen bi film oldu. Ben kızlar arası tercihinin farklı olacağını düşünmüştüm aslında öyle olsun da istiyordum olmadı ama :// Neyse yine de çok güzeldi film. Beni yine kendine aşık etti bu SRK. Her filminden sonra daha bir bağlıyor kendine.

    Teşekkürler film için emeği geçen herkese..

  48. şahin 08 Ocak 2013, 23:56 -

    olmamış arkadaş yani shk OYUNCULUĞU OLMASA bu film hayata izlenmez ARK SİZDE AYNI FİKİRDEMİSİNİZ BİLMİYORUM AMA ”AKİRA” karekteri bu FİLMİ çok basitleştirmiş
    yazık …

    • fazılxy 09 Ocak 2013, 13:14 -

      aynen katılıyorum sana dostum.berbat bir film ya.filmi ilerlete ilerlete izledim resmen.bnde katrinanın kötü olduğunu düşünüyorum.

  49. mukmuk 09 Ocak 2013, 00:08 -

    sabah saat 10:00 dan beri bu fılmı ızlemye calışıyorum ..sürekli donuyor..dolmasını beklıyorum dolmuyor…sinir geldi yaw..:((

  50. angali 09 Ocak 2013, 00:31 -

    Abartısız izlediğim en güzel filmlerden biriydi..srk bir harika zaten,her zamanki gibi..yalnız ilk defa srk yı öpüşürken filan gördüm çok şaşırdım..emeği gecen herkese tşkler..

    • derin.. 09 Ocak 2013, 13:11 -

      gerçekten izlediğin en güzel filmlerden birimiydi.bence olmamış ya bu nasıl beğeniyorsun anlamıyorum.ayrıca öpüşmekten soğudum keşke öpüşmeseymiş.sen bnce çok film izlemiyorsun.kıyaslamayıda yapamıyorsun gibime geldi

  51. filmciii 09 Ocak 2013, 01:35 -

    çok güzeldi

  52. yasin 09 Ocak 2013, 12:03 -

    aylardır bu filmi bekliyordum çok teşekkürler..:)

  53. sevinç.. 09 Ocak 2013, 13:04 -

    olmamış ya bu film kötüydü bence.senaryo basit.aynı konuları hep dönderip dönderip çeviriyor.neden srk senaryolarda aamir kadar seçici olmuyor anlamıyorum.katrina desen zaten kötü bir oyuncu.böyle film yapmaya devam ederse srktan iyice soğucam.

  54. guneess 09 Ocak 2013, 14:06 -

    akıcı işlenmiş oldukça duygusal bir film beklenilmesine değdi teşşekürler boolywood teş. hinçefilm

  55. sebastian 09 Ocak 2013, 16:11 -

    hımm beklentilerimin altında vasat bir film geldi.çok yazık ya..

  56. lulu 09 Ocak 2013, 20:34 -

    filmin müzikleriyle uğraşılmış belli ama bu filim srk filmi gibi olmamış zaten srk ta olmasa filim 3.5 puanlık şu durumda akshay ın omg filmi bence hindu dini için bir ilk olmuş 8.1 az bile her iki filim içinde elinize sağlık..

  57. aylin 09 Ocak 2013, 22:47 -

    Film guzeldi fakat Katrina hem cirkin hem de oyunculugu berbat.SRK muhtesemdi zaten o olmasa bu film izlenmez.

  58. asliva 09 Ocak 2013, 23:03 -

    filmin ilk 2 saati bence hint kültürü yozlaşmasından başka birşey değildi sıkılarak seyrettim .filmin 2.saatten sonra konusu oturuyor..orta şekerli diyelim..bu arada yeni filmleri siteye kazandıranlara teşekkür edriz..Talaas ıda en kısa sürede alt yazı eksiksiz bekliyoruz…kolay gelsin..

  59. sevgiii 09 Ocak 2013, 23:06 -

    ben beğenmedim ya hiç.bu kadar zahmet vermelerine yazık konu desen saçmalık.hani konu kalmadı tabi onlarada birşey demiyorum ama srk olmasa izlenilecek gibi değil.kötü bir film olmuş..

  60. ilknur 10 Ocak 2013, 01:35 -

    ” Öpsün hepizi Sharuk!…”
    ”Hepimiz birer Meera’yız.”
    Anlamadığım Sharuk’u nasıl ikna etmişler. Hangi kızı sevdiği belli oluyordu zaten. ”Gözel filimidi.”
    Fakat Admin’e teşekkürlerimi belirtmeden geçemiycem. Bu ne sürat? Sinemalardan sonra Hintce film de… Saygıyla eğiliyoruz efendim.

    • ilknur 11 Ocak 2013, 23:06 -

      Filmi izleyipte ne izlediğini anlamayanlara ithafen: Film insanların Yaratıcıyla anlaşmalar yapma, adaklar adama opsesyonunu anlatıyordu.

  61. hayal 10 Ocak 2013, 21:07 -

    ben filmi çok beğendim çok güzeldi olumsuz yorumlara aldanmayın hemen izleyin.. teşekkürler hintçe film

  62. korayff 11 Ocak 2013, 01:02 -

    pff bu nasıl film ya.ben hiç beğenmedim.srka hiç yakıştıramadım..

  63. roseren 11 Ocak 2013, 13:57 -

    muhteşem bir film çok beğendim teşekkür ederim sze emeğinize sağlık.Çok enerjik romantik ,komedi , tutkulu, ve hayat dolu bir film.Keyifle tebessümle ve iç geçirerek izlediğim bir film keşke herkes böyle bir aşk yaşayabilse…

  64. rajj 11 Ocak 2013, 14:39 -

    bu nasıl film ya böğğ.zamanıma acıdım

  65. izleyici34 11 Ocak 2013, 15:31 -

    Shahrukh neden Amir gibi seçici değil diyenlere…..
    Amir diyorsunuzda Talaash’ı bi sitede buldum türkçe alt yazılı ama altyazısı çok eksikti.ama yine de az çok anladım bende ona şaşırdım.Amir nasıl bu filmde diye filmin sonunu zor ettim.Kareena bir hayaleti canlandırıyordu :)
    Bu film ise gerçekten romantik film sevenler için harika adamın hakkını yemeyin.gerek müzik gerek filmin bütünüyle gayet iyiydi.Katrina Shahrukh’a göre fazla iri kalmış daha minyon bir akstris oynayabilirdi :) Ama yinede katrinada fena değildi..dediğim gibi romantik filmlerin konusu ekseri böyledir..
    Bu yüzden benim için bu film HARİKAYDI

  66. Hulya 11 Ocak 2013, 15:53 -

    Yash Raj Chopra imzalı bu son film,Srk oyunculuğu,harika müzikler eşliğinde keyifli ve basit bir aşk hikayesi..Basit dille anlatılmış bir aşkın öyküsü severek izledim,herzaman ki gibi.ve Teşekkürler Admin,Chennai express filmindede bu kadar yorum alacağına inanıyorum..Başarılarının devamını dilerim..siteyi seviyorum..

  67. Sefa 11 Ocak 2013, 18:10 -

    Evet eşşiz bir film daha izledik. Soluksuz izlenilebilecek bir film kesin izlenmeli….

  68. kardelens 11 Ocak 2013, 21:31 -

    ben cokkk güzeldiiii,eşsizdi,mukemmeldi diyenlere katılmıyorm,çok abartıyolar nedense… sankı dger fılmleri izlememiş gibiler ki.. zaten izleyemedımki bi ilk yarım saat snra dondu acılmadı alttakı verılen sayfaları denıyelım dedım flast olan actı odagüzel gidiyor derken 1.50 dakıkasndan dan snrası fosss .. 2 gun bekledım actım yıne fossbu sefer frklı yerden acılmadı bi film izlicez izlıyemedık gunlercede ustune beklıyrm ama ızledgm kadarda cok güzeldi diyemeyecegım..boş zamanınızda izleyın..çokta kötü değil..klasık hint fılmı işte..

    • şeyma 02 Ekim 2013, 11:26 -

      Bu filmi hiiiiç beğenmedim. 2012 yılına göre vasat bir film. Çoook güzel diyenler siz daha önce SRK nin başka filmlerini izlediniz mi? Bu film ne kadar mantık hatası içeriyor. İlk sahne resmen komedi idi. Ego tatmini var. Kız suya atlıyor da soğuk olmdığını bilmiyor yahuuu o zaman o suyun ortasına nasıl giitin. Ya srk durmış biraz daha boğulsun da sonra kurtarayım der gibi. Bu film de aşk yok sadece beden var. Üstelik garsonken bomba imha uzmanı olanı da ilk defa görüyorum. olmamış srk.. Kötü bir film. İnanca hakaret ve aşk ile yarıştırma var. Ne alakadır arkadaş.

  69. srkjj 12 Ocak 2013, 00:18 -

    ben beğenmedim.bekledim o kadarda bu filmi.bu muymuş yani.pehhh.

  70. anushka 12 Ocak 2013, 15:20 -

    izlerken sıkıldığım bir filmdi..

  71. zarina 12 Ocak 2013, 16:09 -

    choook guzel bi filmdi twk

  72. meera 12 Ocak 2013, 20:47 -

    şu çookkk güzeelldi diyen insanları anlamıyorum.bnce çok güzeldi diyenlerin film kültürü olduklarına inanmıyorum.hayatlarında pek film izlememişler herhalde.bu film için boşuna masraf yapılmış.hepsi bu kadar..

  73. pelinnn 12 Ocak 2013, 23:04 -

    aha ahaa ya şimdi 10 yıl bekletecekler ya hani aşklarını,napsak napsakta 10 yıl beklese diye saçma bir konu yapmışlar.var mı böyle bir mantıksızlık ya..zamanıma yazık oldu.başka bir film izlerdim onun yerine.

  74. Hlya 13 Ocak 2013, 07:33 -

    Burda Shahrukh neden Aamir gibi seçici değil diyenler var ama onlara katılmıyorum.Talaash’ı da izledim. Bana kalırsa Talaash’ın da JTHJ’dan farklı bir yanı yok hatta senaryosu daha kötü ve sıkıcı. Aamir Türkiye’de daha çok sevilebilir ama şu bir gerçek ki en güzel ve en çok izlenen filmler SRK’dan çıkyor, Salman Khan’ın filmleri de çok izleniyor. Aamir’in güzel film sayısı çok az. Aamir’i çok seviyorum, benim ilk bollywood aktörüm ama fanlarının Aamir’i bu kadar büyütmesine ve diğerlerinin hakkını yemmesine sinir oluyorum. Demek ki neymiş bu kadar seçici olmamak gerekiyormuş. Shahrukh’un bu filmi olmamış ama.

  75. Katz 13 Ocak 2013, 20:34 -

    Keşke senaryoyu bir başkası yazsaydı yada düzgün bir ekip tarafından eksikler giderilseydi. Anushka’nın karakteri gereksizdi. Daha başka bir şekilde olabilirdi.
    Ben hintçe ilk izlemeye çalıştığımda şarkılar haricinde filmi hissedememiştim ama kendi dilime çevrilmiş izleyince çok daha güzel geldi. Vaktimi boşa harcadığımı düşünmüyorum Hatta beklediğime deydi. Katrina’nın olması başlı başına bir neden benim için.
    Zaten Ishq Dance/Shava ve Saans bile yeter sizi yerinize çiviletmeye.
    Beğenmeyenlerin, beğenenlere film kültüründen yoksun ve ömründe ilk defa film izlemişler gibi laflar etmeye hakkı yok. Herkesin kendi zevki kimse kimseye karışmasın.

  76. ranbirkapoor 14 Ocak 2013, 02:41 -

    bu nasıl bir film ya.bir de şu ayy bu film muhteşem diyen insanları anlamıyorum.ilk defa film izliyorsunz sanrm.zamanınız varsa bile izlemeyin bence.srk dışındaki oyuncuları çok mu aramışlar.ne duyguyu tam verebildiler,ne de başka bir şey.özellikle o katrina mıdır ndir.o ne ya.srktan daha cüsseli,kazulet gibi duruyor.kadraja sığmamış resmen.

  77. burcu 14 Ocak 2013, 14:29 -

    Yine severek, gülerek, ağlayarak,kızarak, şaşırarak ama hiç sıkılmadan harika bir film izledim. Bütün oyuncuları ile mekanları ile harika bir film olmuş. Onca zaman nasıl geçti hiç anlamadım. Kesinlikle izlenmeli.

  78. sevilay 14 Ocak 2013, 18:04 -

    film o kadar kötü değildi ama bazı sahneler çok saçmaydı.İzlediğim en iyi shahrukh khan filmi diyemicem

  79. nihy 14 Ocak 2013, 19:45 -

    Öncelikle tüneldeki eğlencienin ardından bol bol türk müziği eşliğinde dans ediyor Shah bildiğimiz düm tek :) Ben ilk bölümü daha çok sevdim. Katrina herşeye rağğmen sana ısınamayacağımı anladım :( soğuk ve yapmacık geliyor oyuculuğu, Shah’ın yanında sönük kalmış. Katrina ne kadar soğuksa Anushka bir o kadar sıcak keşke rolleri değişselermiş:) Neysee geneli itibarıyla senaryo güzeldi esasen. Ama sanırım biz Shah hayranları olarak DDLJ zamanalrındaki gibi daha mistik ve geleneksel Hint filmlerini seviyoruz yani sanırım ben öyleyim… Ve Shah’ın Kabhi Alvida Na Kehna’dan sonra ilk kez sınırlarını bu kadar aştığını gördüm. Öpüşmesine takılmış değilim, gerçekten de saniyelik sahnelerdi. Ama farklı birkaç sahnesi sınırlarınnı acccık aştığını gösterdi bana :) Oralarıını da izleyince göreceksiniz. Güzeldi, izlediğime deydi, haa sorarsanız bi Veer Zaara, bir Kabhi alvida Na Kehna tadı bırakmadı ama güzeldi, izleyin…

  80. ranii 15 Ocak 2013, 13:03 -

    ben beğenmedim filmi ya.

  81. BollyFanTR 16 Ocak 2013, 17:39 -

    Film tabikide SRK’nin diğer romantik filmleri kadar güzel olmasa da(Veer-Zaara v.s) yine de rahatlıkla bence sıkılmadan izlenebilir. Hatta romantik film seviyorsanız çok da beğenebilirsiniz.

    Oyunculuk olarak SRK , Katrina , Anushka 3’ü de bence çok iyiydi. İşin ilginç tarafı ise şu :)

    Bu filmin iki bayan karakterinin de Aamir’le birlikte de film yapacağını biliyoruz.

    Dhoom 3 (Aamir – Katrina : İkisi de filmin kötü kahramanı olarak oynuyorlar.Aamir ve Katrina sanırım ilk kez bu tür bir filmde oynayacaklar.Bildiğimiz meşhur Dhoom serisi , Abhishek ve Uday rollerine devam ediyor)
    Vizyon Tarihi: 25 Aralık 2013

    Peekay (Aamir – Anushka : Film hakkında pek fazla bilgi yok ama film yapımcısı senaristi ve yönetmeninin Rajkumar Hirani(3 Idiots’un yönetmeni) olduğunu düşünürsek süper bir film olacağı kesin.)
    Vizyon Tarihi(kesin olmamakla birlikte) 25 Aralık 2014

  82. mehtap 19 Ocak 2013, 18:46 -

    harika bir film her zamanki gibi shahruk khan filmleri olağan üstü ben çok seviyorum izlemeyen kakmasın.

  83. lara 19 Ocak 2013, 19:16 -

    bnde hic begenmedm ya sirf SHAHRUKH KHAN oldugu icin izledim

  84. mehmet 19 Ocak 2013, 21:02 -

    katrina kaife her gördüğümde bi kez daha aşık oluyorum kadına ne güzel bi şey ya filmde güzeldi acıkcası ama shahrukh khanın oyunculugun yanında hafif kalmış katrinanınkı adminede helal olsun diyorum valla:)

  85. Sakhavat 20 Ocak 2013, 10:17 -

    super……super…..super…ve yinede supeeeeeeer.

  86. esranr 20 Ocak 2013, 19:08 -

    Uzun zamandır bekliyordum. Emeği geçen herkese teşekkürler ..

  87. kajol4444 21 Ocak 2013, 20:38 -

    Konu bütünlüğü,tutarlılığı yoktu…Bu benim fikrim ama Katrina ve Shahrukh arasındaki aşka bir türlü inanıp ısınamadım.Ama Anushka’ya bayıldım.Shahrukh her zamanki gibiydi ama bu filmi pek sevmedim

  88. nigos 24 Ocak 2013, 15:33 -

    cok guzel tewekkurler

  89. ibrahim 09 Şubat 2013, 16:18 -

    film mükemmel ! ! !

  90. ugyud 10 Şubat 2013, 13:08 -

    Hemen izleyin arkadaşlar..

  91. memet31 11 Şubat 2013, 13:39 -

    mükemmel flim gercekten bu flim beni etkiledi iyi tarafı kan yok sacma sahneler yok kötü adamlar yok bu hintliler bence süber bi flim yapmışlar

  92. aiwvarya 13 Şubat 2013, 18:34 -

    superin otesinde bi film:)))

  93. LALA 14 Şubat 2013, 21:54 -

    vay beee :) süper film …

  94. KulyasKhan 15 Şubat 2013, 20:18 -

    çokk beğendimmmmm:)

  95. TACNUR 16 Şubat 2013, 00:58 -

    Bende beyendin filmi,emeyi gecen her kese tesekkur ederim,ellerine yureklerine salik.Sahrukh Khani cooooook beyeniyorum,nerdeyse tun filimlerine bakdim.en guzel filmi diyemiycem amma guzeldi.Beni rahatsiz eden sadece Katrinanin rolunun souklugu oldu,keske onun yerine Rani Mukerji oynasaydi.Insalla bundan sonra Khanin daha guzel filmlerini izleriz.Allah ona uzun omur mutluluk versin.

    • Ela Nora 01 Mart 2013, 23:43 -

      Yorumlariniza katiliyorum. Film konusu oyunculuk ust seviyede ama sadece Katrina Kaif rolunu sadece oynamak icin bile oynamamis acikcasi. Soguk oynamis sanki filmde hic yokmus gibi.Ama Akira olagan ustu oyunculuk sergilemis filmi canlandirmis.

  96. gül 24 Şubat 2013, 04:53 -

    güzeldi….

  97. kuRukeLLe 28 Şubat 2013, 02:50 -

    izleyi izleyin izleyin izleyin sadece izleyinnnnnnnnnnnnnnnn

    Asla pişman olmayacaksınızzzzzzzzzzz

  98. Ela Nora 01 Mart 2013, 23:45 -

    Ayrica bu ve bunun gibi bir cok guzel filmi yazan izlememize vesile olan rahmetli Yash Chopra icin Allah’dan rahmet diliyorum. Filmleri yasadikca kendisi de olmeyecektir.

  99. emrah 04 Mart 2013, 02:26 -

    bu filmide izleyin arkadaşlar rab ne bana dijodi.

    ben bu adamın hayranıyım ,yaşarmışçasına oynuyor duygu dolu bir adam tıpkı benim gibi :)

  100. mahir 06 Mart 2013, 22:36 -

    Bu Hintlilerde ne kadar aşk varsa hepsini filmlere taşımışlar.

  101. serkan 06 Mart 2013, 23:04 -

    video mega yükleyebilir misiniz çalışmıyo

    • hintcefilm 07 Mart 2013, 08:40 -

      videomega’ya yükleme yapamıyoruz yüklediğimiz filmler siliniyor

  102. oğuzhan 13 Mart 2013, 06:22 -

    Ya Şu adamla tANIŞMAYI OKADAR ÇOK İSTERDİMKİ kEŞKELERLE AVUNUYORUZ HELAL OLSUN BUNLAR FILM DEYIL SANKİ BAŞKA BİR DÜNYA HERSEYİYLE MÜKEMMEL:)

  103. edalı 13 Mart 2013, 14:20 -

    oguzhan sana katılıyorum süper ötesi :)

  104. Djkadirov 14 Mart 2013, 14:26 -

    gerçekten mükemmel en kısa sürede yine izlicem :)

  105. shirin77 16 Mart 2013, 23:53 -

    katrina o kateru cok beyeniyorum guzel bir kiz.fulm super

  106. kardelens 17 Mart 2013, 23:47 -

    filmin ilk başları daha farklı sonları daha farklı..takıntılar hayattaki bazı olaylarımızı değiştirebiliyor…offf amann süpeerrr diyemeyeceğim ama kötüde değildi..izlenebilir,zaman kaybı değil en azından..ahahruk khan da rolunun hakkını vermış gerçekten İYİ SEYİRLER..

  107. anti 22 Mart 2013, 10:17 -

    süper mükemmel birfilm

  108. su 23 Mart 2013, 00:50 -

    shahrunkh khan seni o kadar seviyorum ki a’dan z’ye herşeyini biliyorum boyundan tut ayakkabı numarasına kadar herşeyini biliorum seninle tanışmak istiyorum lütfen insan bu kadar içtenlikle sevgi duyar … <3 bişi dicem bide arkadaşlarımda dalga geçiyolar 48 yaşındaki adamamı aşık oluosun diolar halbuki yanılıolar seni görseler beğenmek ne kelime bayılırlar .. senin için ölüyorum yahu :D ya bikere bile olsa bi merabada yeter ya lütfen o kadar istiyorum ki rüyalarıma kadar giriyosun o derecedesin hayranın olmak istemiorum :D her filminde süper bi karakteri oynuyosun … En büyük hayalim ne biliomusun mumbaiye taşınmak ve seninle tanışmak =) <3 romanlar yazsam seni anlatmaya deymez bu bile kısa ama olsun SENİ SEVİYORUM .. =) <333

  109. su 23 Mart 2013, 00:53 -

    LÜtfen okuyan varsa yorumumu ..nasıl tanışacağımı sölese =) çok saçma oldu ama :D

    • Ela Nora 23 Mart 2013, 04:19 -

      Su ben okudum canim yorumununuzu.Ben de en az sizin kadar seviyorum SRK’i. Soyle tanisabilirsiniz ki Mumbai’ye giderek.Evinin adresi var bende. Butun fanlari ile kapidan cikista gorusuyor. Ve Tolk Show yapiyor SRK cok rahatlikla onu izlemege seyirci olarak gidip SRK’la tanisabilirsiniz. Ve bir suru sekilde ama Mumbai’ye gitmeniz gerekli.InsaAllah ben yakinda gideceim sadece onun icin.Aynen ben de onu cok ama cok seviyorum.

      • su perisi 16 Nisan 2013, 21:55 -

        ela nora canım arkadaşım teşekkür ederim ama ben mumbaiye gitmekte zorlanabilirim. Ama canım sen gidersen benden selam sölermisin ..<3 shahrukh khan gerçekten benim rüyaalrıma giriyo ama bir yolunu bulup mumbaiye gitmemm gerek yoksa gercekten çok zorlanıyorum herşeyde karşıma çıkıyo bir sürü fan clublerini beğendim resimlerini görmeden yapamıorum yaa :( :D arkadaşım teşekkür ederim bilgilendirdiğin için ama ne olur olmaz belkide giderim oralara yolum uğrar :D sen adresini bana versen canım arkadaşım lütfen … :)

        • Ela Nora 27 Nisan 2013, 19:52 -

          su perisi (Su perisi) Rica ederim.Sizin dusuncelerinizi cok iyi anliyorum.Ben desizinle ayni seyleri hissediyorum (fazla mi daha mi az ayni mi bilemem ama )Srk’a karsi.Ve de inaninca her sey olur.Dunya o kadar da buyuk degil birgun mutlaka karsilasacagiz SRK ile.Eger yolunuz duserse degil kesinlikle gidin.Istediginiz bir sey icin mucadele etmek gerek kendiliginden olmasini bekleyemeyiz.Benim arkadaslarim var beni SRk ile gorusturebilecek Mumbay’da.Siz de bize katilabilirisiniz. Iste SRK’in adresi. 603 Amrit Bandra (wbati) Mumbai 400050 Hindistan. Umarim sizi sevindirebiledim.

          • su perisi 30 Nisan 2013, 21:11 -

            ela nora çok teşşekür ederim :* çoook sevindim anlatamam.. senin arkadaşların türkmü :D yani konuşma gibi bir şansın var mı demek istedim shahrukh khanla canım :D çok teşekkür ederim .. :D

          • Ela Nora 30 Nisan 2013, 21:16 -

            su perisi (Su Perisi) rica ederim.Hayir Hindistan’daki arkadaslarim Hintli (Hindistanlilar).Konusma gibi bir sansim var en azindan gorusme (gorme) gibi…

          • Ela Nora 30 Nisan 2013, 21:20 -

            su perisi (Su Perisi) Ve de adres tam olarak boyle 603 Amrit Bandra (west) Mumbai 400050 India . O ulkede adresi Inglizce bulabilirz Turkce degil yani bu adresin Inglizcesi (orijinali). :)

          • su perisi 05 Mayıs 2013, 16:17 -

            ela nora canım arkadaşım :D bişey daha sorucam peki shahrukh khan hintçe konuşuo sende hintçe bilmiosun ya sadece görüceksin peki ya hani sen onunla konuşmak istiyosun ya o zamn ne yapıcaksın yani :D

          • Elanora 05 Mayıs 2013, 17:58 -

            Guzel soru.1.Ben Hintce ve Urduca ogreniyorum kursta.Onunla gorusecegim zamanadek bayagi ilerlemis olur InshaAllah.2.SRK Inglizce de biliyor ve benim inglizce iyidir.3.Hicbiri olmasaydi bile yanimda Hindistanli arkadaslarim olacak onlar sayesinde iletisim de kurabilirdim. Ki buna gerek yok.Bildigimiz ortak diller var SRK ile. :)

  110. Ela Nora 23 Mart 2013, 04:20 -

    RABB MAIN SHAHRUKH SE BOHOT PYAAR KARTI HOON JAB TAK HAI JAAN <3

  111. ilkaysuna 05 Nisan 2013, 22:32 -

    İzlenmesi gereken mükemmel bir film

  112. exelans 08 Nisan 2013, 11:31 -

    flim o kadar da muhteşem değil bence o kadar da kötü de değil 3 saat sürmesi sıktı beni

  113. EndemionAZERI 10 Nisan 2013, 10:00 -

    Ben filmi izledim ama turkce dublaj olsa daha iyi olurdu Shahrukh Khan en sevdiyim oyuncu tum filimlerinde yasayarak oynuyor Sha yan yana Rani Mukerji yakisiyor ikisi bir yerde bir birlerini tamamliyorlar admin saolasin ellerine salik

  114. Sofia 10 Nisan 2013, 13:53 -

    kardelen in kimsin kizim sende hich bir filmi beyenmiyorsun boyle olmaz kizim bu super bir film defalarca izledim katrina kaif hayraniyim shahruhk khan hayraniyim film harkulade super

    • EndemionAZERI 10 Nisan 2013, 14:57 -

      kardelen kendisi filimde Shahrukla cekilse isde o zaman beyenir filmi ;)

    • kardelens 18 Nisan 2013, 13:18 -

      sofia benim boyumda kaç tane kızınız vr merak ettim doğruusu…kimsin derken tc bilgilerimide vereyimmi??!!!…boşuna demiyolar renkler ve zevkler tartışılmaz diye.HER insan beğenilerinde özgürdür,özgürde olmalı…hiç bi hint filmini beğenmiyorum değil,gerçekten güzel olanı beğeniyorum..bi insanın hayranı olmak gözü kapalı hepsine okey demek değildir..katrınayı, shahrukhu bnde seviyorum ama mükemmel diyebileceğim film değildi..buarada bi insanın filmi beğenmesi için o filmde rol olması gerekmıyor..bu konuda muzdarip kıt olanlara duyrulur NOKTA..

  115. EndemionAZERI 16 Nisan 2013, 12:13 -

    simdi daha guzel olmus filmin sozleri degismis daha iyi anlasiliyor :) saolasin ADMIN ;)

    • hintcefilm 16 Nisan 2013, 12:54 -

      sanırım by tuba çevirisiyle izlediniz

  116. EndemionAZERI 16 Nisan 2013, 15:06 -

    hayir esgidende izledim kac kere ama bu filme ruscadan bakdim esgi cevirirde doru olmayan yerler cokdu ama bu cevirir daha guzel :)

  117. lara 17 Nisan 2013, 18:04 -

    guzel filmdi izlemeye deyer

  118. Haflaz 21 Nisan 2013, 19:24 -

    Harika bi film.kesinlikle izlenir

  119. Vefa Srk Khan 27 Nisan 2013, 19:09 -

    Jab tak hai jaana vakit kaybi diyen insanlari merak ediyorum yaa…acaba gercekten insana benziyolarmi…yoksa uzaydan falan geldilerde orda baska turlumu filmler gorduler acaba?ya bu kadar mukemmel bu kadar muhtesem bu kadar olan ustu bir filme nasil vakit kaybi denir yaa?valla sizin akliniz nasil calisiyor merak ediyorum gercekten…eger bu filmi izlemeyen biri benim yorumumu okuyorsa kesinlikle izlemesini tavsiye ediyorum..muhtesem otesi bir film fevkalate yani filmi anlatmaya kelimeler yetmez…zaten Shahimin oldugu her yer muhtesem oluyuor.Sonucta kral yani Bolliwoodun tek Kralii…Askim benim her haliyle guzel…canim sen bir tek Bolliwoodun degil benim gonlumun de kralisin…

  120. su perisi 07 Mayıs 2013, 14:52 -

    Maşallah arkadaşım ne çok dil varmış sende :D neyse ela nora arkadaşım ne zamn gidiceksin? :D bide bu kız ne kadar soru soruyosun diceksin ama ben shahrukh khan için herşeyi yaparım :D sen kusura bakma bide gittiğin zaman inşallah gidersinde :D benim içim shahrukh khan a selam söylermisin bir türk arkadaşım var sizi görmek istiyo dermisin şimdiden sana çok teşekkür ediyorum bütün kalbimle inşallah gidersin :D =)

  121. Elanora 07 Mayıs 2013, 19:16 -

    Tesekkur. :) Henuz belirledigim bir tarih yok musait oldugum en kisa zamanda InhaAllah.Estagfirullah sorun degil.Ve Aleykum Selam.inshaAllah gorusebilirsem tabi ki soylerim.AMIN.Tesekkurler.

    • su perisi 08 Mayıs 2013, 18:51 -

      Ela nora gerçekten senninle tanışmış olmasaydım belkide bu kadar SRK ile ilgili şeyler bilemezdim :D gerçekten çok teşekkür ederim ya :D İYİKİ varsın :D

    • su perisi 23 Mayıs 2013, 19:38 -

      ela nora seninle tanışmak istiyorum … :D kabul edersen çok sevinirim.. srk ile ilgili bir çok şey konuşuruz hem :D

      • Elanora 24 Mayıs 2013, 08:44 -

        Su Perisi Tanisalim neden olmasin.Konusuruz tabi. :)

        • su perisi 25 Mayıs 2013, 22:50 -

          tamamm sen nerede oturuyorsun :D

          • Elanora 26 Mayıs 2013, 06:40 -

            Su Perisi burada degil de skype ile konussak olur mu?Filmi yetrince isgal ettik zaten yorumlarimizla :) Eger eklerseniz sevinirim. azerbaijani.pakistani Skype idim Turc da skype da adim

        • su perisi 05 Haziran 2013, 18:50 -

          ela nora baktım bulamadım tam olarak nedir ? :D

          • Elanora 06 Haziran 2013, 17:14 -

            Su Perisi, Skype’de Kisi ekle bolumunde
            Tam adi yazan kisma Turc yazarak veya Skype Adi yazan kisma azerbaijani.pakistani yazarak aratabilirsiniz.Buradan bakaran ne yazmissam aynini o kisimlara yazip bulabilirsiniz.Tesekkurler :)

        • su perisi 08 Haziran 2013, 02:05 -

          isteği gönderdim ela nora bide sen azerbaycaanlımısın? :D

    • su perisi 23 Mayıs 2013, 19:38 -

      ela nora seninle tanışmak istiyorum … :D kabul edersen çok sevinirim.. srk ile ilgili bir çok şey konuşuruz hem :D :D :D :D

  122. hulya g 14 Mayıs 2013, 16:13 -

    JAB TAK HAI JAAN evet aynen dediği gibi bu can sag olduğu sürece seni seveceğim shahrukh bu can sag olduğu sürece.. film mi isminden belli değil mi :)

  123. Haflaz 17 Mayıs 2013, 15:57 -

    Admin rica etsem anushka sharma’nın başka filmi varsa yüklermisinz.ilgelenirsnz sevinirm.şimdiden tşkler..

  124. Elanora 07 Haziran 2013, 15:04 -

    Muhtesem bir film.Kesinlikle izlemelisiniz.Shahrukh Khan zaten KRAL,MashaAllah.Anushka Sharma’nin performansi super,Katrina kaif ise odun gibi oynamis rolunu.Bir ayda 2’inci kez izledim.Tesekkurler.

  125. aamirshah 06 Temmuz 2013, 22:24 -

    film süper.challa şarkısı ayrı bir muhteşem.sürekli dinliyorum.binbaşı samar oldukça karizmatikti :)) anuşka yı daha önce rab de bana de jodi de izlemiştim.kim olduğunu umursamamıştım.jtht da izleyince bu kız da kim dedim…cok güzel oynamışşş

  126. Bsra Khan 13 Temmuz 2013, 20:58 -

    Anushka’ya karşı ilk defa böyle sempati duydum rolü çok yakışmış. İzlenmesi gereken bir film bence…

    Srk zaten tek hayalim.

  127. sheldon_d 01 Ağustos 2013, 22:28 -

    srk neydi öyle yaa bitti valla anushka çok sempatikti gerçekten filmin sonunda srk un onla olmasını bile istedim katrinaya çok kızdım saçma bi sebepten sevdiği adamı bıraktı ama olsun yakışmışlar birbirlerine :) filmin konusunuda özetlersek her aşkın bir zamanı vardır :)izlenmesi gereken hoş bir film tavsiye olunur..

  128. katrinakshay 03 Ağustos 2013, 20:36 -

    Srk çok iyiydi Katrina hayranı olmam rağmen bu filmde pek iyi bir oyunculuk sergilememişti Anushka’yı sevmememe rağmen bu filme çok yakışmıştı ve rolünün hakkından gelmiş gerçekten

  129. abil.srk 07 Ağustos 2013, 03:47 -

    daha kackere sölicem bilmiyorum ama gercekten bu adam isi biliyor

  130. leyla baran 08 Ağustos 2013, 11:25 -

    çok qzl bir filmdi ama sonu olmamıştı katrina mahfetti resmen filmi ..zaten birçok kişi tarafından eleştirilmişti

    anushka sharma zaten her zamanki gibi mükemmel :)

  131. Devika Rampal 18 Ağustos 2013, 19:25 -

    mükemmel bir filim bayıldım chennai experss filimi ne zaman atarsınız?

  132. sbelagat 16 Eylül 2013, 18:47 -

    Doğarken tüm muhteşem mimik ve gamzeler bu adama verilmiş.. Aşk kokuyor her hareketi… Kelimeler yetmez bu filme ve şarkılar kalbe tek atış aşkla SRK..

  133. şeyma 02 Ekim 2013, 10:43 -

    Bu filmi hiiiiiiiiiiiiiç beğenmedim. Çok saçma bir film. Ve 2012 yılına göre vasat bir film. Hele ilk sahnesi tam bir mantık hatası. Kız suyun ortasında kayadan atlıyor sonra su soğukmuş diyor.İyi de kardeş o zaman sandal yok birşey yok o suyun ortasına nasıl gittin o zaman. SRK de sırf kız boğulsun da azıcık sonra kurtarayım der gibi duruyor. Sonra garson birden bomba imha uzmanı oluyor. Müstehcen sahneler. Anlamsız İnanç ve aşk savaşı. Çok kötü. Bu film olmamış SRK. yani SRK nin başka filmini izlemeyip bu filme bayılanlara diyorum ki yol yakınken geri dönün. Böyle aşk meşk olmaz. Aşk isteyen kal ho naa ho ya baksın.

  134. mirza 05 Ekim 2013, 12:46 -

    film izlemeye değer. lakin filmin özeti yanlış yazılmış sitede. düzeltilirse daha iyi olur sanırım.

  135. DOLUNAY 08 Kasım 2013, 15:18 -

    bu film hayatımda en güzel izledigim filmdi 1000 kerede olsa yine izlerim böyle filmlerde böyle oyuncular için harika bir his anlatamıyacagımama gerçekten izlediginize deyicek admin siteye koydugun ve bunu bizimle paylaştıgın için teşekkürler :D:D:D

  136. dilek 02 Aralık 2013, 12:47 -

    ben beğenemedim ya öpüşme sahneleri gereksiz.ayrıca katrina ne biçim oyuncu ya hiç ruh yok kadında.gereksiz bir film sadece SRK için izledim

  137. Mali 08 Aralık 2013, 13:47 -

    süper çok beğendim teşekkürler

  138. ilkin 08 Aralık 2013, 22:26 -

    Coook guzel film. Tesekkurler Admin.

  139. Bir dost 02 Ocak 2014, 21:04 -

    Bu filmi anlatacak söz bulamıyorum çok güzeldi ,en azından benzeri yok .Oyunculara bayıldım.Srk sen bi harikasın ve yaşayan bir efsanesin.:)

  140. adas 07 Ocak 2014, 05:24 -

    bu film super otesi kimse camur atmasin.

    bollywoodda o kadar çok film var ki hergin bir ya da iki film izlemeye calisiyorum onemli yapimlar bitsin diye. yoksa her gun bunu izleyebilirim. bu filmin afisini bile gormek yetiyor beni izle beni izle diye bagiriyor.
    bu filmi izlerken mahvoluyorum srk’un onceki ve sonraki halleri imaji; hangisi daha harika. bilmiorummm

  141. melis 06 Şubat 2014, 03:28 -

    bence dünyada hint filimlerikadar güzel film yok yapımcısına tsk.

  142. LEMAN 16 Şubat 2014, 10:07 -

    gercekten guzel hint filimleri bagimlisi oldum resmen

  143. emel sena 07 Mart 2014, 16:19 -

    FİLmin konusuyla filmin alakası yok :D

  144. filim hastası 10 Mart 2014, 11:22 -

    harika bir film hemen izleyin bende bu admın bağımlısı oldum kızlar :)

  145. film kolik 15 Mart 2014, 15:59 -

    bu film benim içime işledi resmen harika mükemmelll mutlaka izleyin deriimmm bu adam bir harika insanda bagımlılık yapıyoorrr

  146. Leman 09 Haziran 2014, 10:34 -

    cok cok cok guzel filim ya oyuncular oyunculuklar harika nasil hisederek oynuyorlar anlamiyorum yetenekmi allahvergisimi qaliba hepsi bir arada

  147. rumeysa 10 Haziran 2014, 14:30 -

    Bu gün bu filmi 6. izleyişim. Bi 6 kere daha izlerim heralde. Çoooooookkk güzeel

  148. rumeysa 10 Haziran 2014, 15:20 -

    bu gün 6. izleyişim derken 6sını da bu gün izlemedim yani. 6. kez izledim ghdjkkfljgkhkh farklı günlerde kjdkjkf

  149. İrfan 01 Ağustos 2014, 13:20 -

    Her Gün Bir Tane Hint Filimi İzliyorum Günüm Daha Güzel Geçiyor :)

  150. musa 17 Ekim 2014, 17:44 -

    mükemmmmmmmmmelllllllll bir film:)

Yorum Yap

Current ye@r *

Bedava Online hint filmi izle
  • Facebook
  • Twitter
  • Rss
SitemapHintcefilm.com © 2012 Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, İLETİŞİM adresten bize ulaşabilirler. Sitemizde yer alan videolar google, putlocker, vkontakte vb. video sitelerinde barındırılmaktadır.
wordpress counter