Kullanıcı adı:

Şifre:

Şifremi Unuttum
Üye Ol

Anjaana Anjaani [2010] izle (türkçe altyazılı)

10-03-2012



videobam part 1


part 2
Film Bilgileri
Anjaana Anjaani [2010] izle (türkçe altyazılı)
57.263 kez izlendi

Konusu: Aakash (ranbir kapoor) iflas etmiş ve baskılara dayanamayıp intara kalkışmıştır , Kiara (priyanka chopra) hayata çok bağlı deli dolu bir insandır , ta ki nişanlısı kunal (zeyd khan) la ayrılana dek. onu bir türlu unutamaz ve çareyi intihar etmekte bulur . bu iki insanı yolları george washington köprüsünde karşılaşır ve tam intihar sırasında engellenirler . ayrıldıktan sonra tekrar deneyip başarısız olduklarında hastaneye kaldırılırlar ve yolları yine burda kesişir. tek başlarına bu işi beceremeyeceklerini anlayan bu iki genç bir tarih belirler (31 aralık ) ve o gün george washington köprüsünden atlamaya karar verirler o gün gelene kadar hayatlarında yapmak istedikleri ama yapamadıkları şeyleri yapmaya karar verirler. bakalım 20 gün içerisinde neler yaşayıp birbirleri arasındaki bağı anlayabilecekler mi ?
Ranbir Kapoor, Priyanka Chopra, Zayed Khan başrolde.

Benzer Filmler
35 yorum bulunmaktadır: " Anjaana Anjaani [2010] izle (türkçe altyazılı) "
  1. Ponaam 28 Haziran 2012, 12:38 -

    fil çok güzel..akıcı bi senaryosu var..kesin izleyin..

  2. m-a 26 Temmuz 2012, 12:42 -

    kesinlikle izlenmesi gereken bir flim . filmde söylenen şarkılar ayrı bir güzel :)

  3. hero46 19 Ağustos 2012, 05:58 -

    güzel bir filmdi romantik sevenler için özellikle

  4. MAVİŞ 30 Ekim 2012, 20:59 -

    MUHTEŞEM BİR FLİM ……

  5. melek 11 Kasım 2012, 02:04 -

    süperdi çok eğlendim filmi izlerken zamanın nasıl geçtiğini bile anlamadım hemen izleyin..

  6. gül 11 Kasım 2012, 18:34 -

    Tek kelimeyle MUHTEŞEMdi.. karakterler çok uyumluydu ve romantik bir filmde bulunması gereken duygu yoğunluğu kendini hissetiriyordu

  7. 1289 22 Kasım 2012, 03:03 -

    filmin 1. kısmında bazı mantık zorlayıcı anlar var bi de Kiara karakteri biraz çelişkili, inandırıcılığı düşürüyo… filmin 2. kısmı bu olumsuzlukları bi nebze toparlıyo ve filmi izlenebilir kılıyo..

  8. sezgin 13 Aralık 2012, 09:01 -

    orta sekerli

  9. nmt 13 Aralık 2012, 17:28 -

    yorumları geçekten hak ediyo.kesinlikle izleyin!

  10. pelinnn 13 Ocak 2013, 02:14 -

    çok güzeldi yaa.ranbir kapooru tanıdıkça daha bi sevmeye başlıorum

  11. bollytürk 20 Ocak 2013, 23:44 -

    BAYILDIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM……

    SÜPER………………

  12. bollytürk 21 Ocak 2013, 17:32 -

    neden benim yaptığım yorumları yayınlamıyorsunuz…istediğimiz yorumu, beğeniyi yada tepkiyi paylaşamıyacaksak niçin yorum yaz kısmı var.Khiladi 786 için yazdığım yorumda paylaşılmamış.izleyiciye saygı lütfen.

    • kajol__46 21 Ocak 2013, 17:39 -

      bende yaptığım bazı yorumları göremiyorum sonradan.ya ben de görünmüyor ya sitede çıkmıyor.yada gönder deyince takılıyor.bu sanırım siteden kaynaklı

    • hintcefilm 21 Ocak 2013, 17:42 -

      yorumlarınız yayınlanıyor sayfa başına 15 yorum gösteriyor yeni yorumları görmek için alttaki yeni yorumlar yazısına tıklamanız gerekmektedir

  13. nazmiye 24 Ocak 2013, 22:00 -

    cok guzel bir filmdi kesinlikle izlemenizi tafsiye ederim

  14. nazan 04 Şubat 2013, 16:09 -

    mükemmel sakin izlemeden geçmeyin.filmin ne zaman bittiğini anlayamadım .çok akıcı ….

  15. GÖKÇE 07 Şubat 2013, 17:10 -

    tek kelimeyle harika bi film izlememek olmaz :)

  16. eda 08 Mart 2013, 20:46 -

    ülkemize verilen limit dolmuş :D filmi yenileyebilir misiniz lütfen?

  17. saint_ 17 Nisan 2013, 18:58 -

    çok tatlı feci sevimli bir film izleyin güzeldir içiniz açılsın ..

  18. lara 18 Nisan 2013, 22:29 -

    zevkli ve eglenceli filmdi izlemeye deger film

  19. kardelens 05 Mayıs 2013, 22:23 -

    film güzel ve eğlenceliydi hernekadar paraları olmadan blusla bol boll benzın koymaDAN GEZSELERDE,paraları yok bol bol alkol ..alsalarda güzeldi :) :)
    İYİ SEYİRLER…

  20. shah 12 Haziran 2013, 19:42 -

    kesinlikle izlemelisiniz çok tatlılardı…inanın izlediğinize değecek :) filmin sonunda aynen böyle gülümsüyor olacaksınız :D

  21. dembudem1453 13 Haziran 2013, 15:16 -

    film güzel de hani vaktiniz varsa izleyin çünkü öyle abartılacak şekilde güzel değil.

  22. dembudem1453 13 Haziran 2013, 15:16 -

    film güzel de hani vaktiniz varsa izleyin çünkü öyle abartılacak şekilde güzel değil. tabii yine görüş meselesi

  23. Aynur_88 13 Temmuz 2013, 07:53 -

    Çok güzəl bir film yaaa. Favarilerim arasına girdi. Bence kesinlikle izlemelisiniz. Tavsiye ederim. Priyanka Çopranı çox bəyənirəm. Rambir Kapoorun ilk baxdığım filmidi. Aktyorluq, filmin ssenarisi hər şey çox gözəldi. Həm güləbiləcəyiniz həmdəki hüzünlene bilceyiniz bir filim. Baxmağızızı Tövsiyə edirəm

  24. Aydan Deniz 14 Temmuz 2013, 01:01 -

    film cok guzeldi,izlerken filmin bitmemesini istiyordum,cok anlamli bir hikayesi vardi. hayatta olmek icin degil,yasamak icin mucadele etmek gerek….

  25. Denizz_07 17 Ağustos 2013, 22:09 -

    Gayet eğlenceli bi filmdi ranbirin en sevdiğim filmi diyebilirim mutlaka izlemelisiniz pişman olmayacaksınız … İyi seyirler :)

  26. Damla 26 Ekim 2013, 16:23 -

    gercekden harika bir film izlemeye deyer ….

    Iyi seyirler ))))

  27. sema 26 Ekim 2013, 20:03 -

    filmi izleyemiyorum, yardımcı olursanız çok sevinirim

  28. Bir dost 11 Ocak 2014, 17:30 -

    Gerçekten süper bi filmdi.hiç sıkılmadan izledim.

  29. Zerda28 30 Mart 2014, 18:50 -

    film sahane zamanim olsa hergün sIkIlmadan izlerim ayriyaten ranbire asigim

  30. leman 03 Nisan 2014, 06:47 -

    filim gercekten cok guzel romantik komedi mutlaka izleyin

  31. htc 23 Nisan 2014, 13:52 -

    defalarca izledim,hala da izliyorum :)

  32. nurdan 10 Mayıs 2014, 12:42 -

    Flim harika zaman kaybederim falan diye asla düşünmeyin çok akıcı ve heyecanlı bir flim. Kesinlikle izlemelisin. Tek kelimeyle HARİKA :DDDDD

  33. LEYLA YANIK 26 Haziran 2014, 22:29 -

    SÜPERDİİİ

Yorum Yap

Current ye@r *

Bedava Online hint filmi izle
  • Facebook
  • Twitter
  • Rss
SitemapHintcefilm.com © 2012 Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, İLETİŞİM adresten bize ulaşabilirler. Sitemizde yer alan videolar google, putlocker, vkontakte vb. video sitelerinde barındırılmaktadır.
wordpress counter